Умови обміну та повернення
«Jeansok магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів»» цінує своїх покупців, тому ми пропонуємо вам лише якісні товари. Але якщо з якоїсь причини придбана продукція вас не влаштує, товар може бути обміняний або повернутий.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ми гарантуємо повернення товару, придбаного в мережі магазинів «Магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів» протягом 14 днів з моменту купівлі, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо:
- Товар не використовувався
- Збережено товарний вигляд
- Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав)
- Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)
Пояснення
При покупці виробу воно реалізується з прикріпленою биркою, на якій вказано інформацію про товар, його вартість, код та інструкцію. Покупець повинен пам'ятати, що відривати або зрізати бирку не рекомендується! Інакше це може означати, що товар використовувався.
Якщо ви купили виріб собі чи рідним, і вже вдома виявилося, що вам не підходить фасон, колір чи розмір, необхідно запакувати його назад та повернути до магазину. У тому випадку, якщо ви хоч один раз одягнете виріб на вулицю, повернути товар належної якості, який уже використовувався, не вийде (це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів).
Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару поштою або через кур'єра необхідно відразу ж перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися у відсутності шлюбу та зовнішніх пошкоджень.
Якщо всі умови дотримані, ви можете гарантовано повернути товар, обґрунтувавши причину повернення протягом 14 днів з моменту оплати або отримання. Також ви можете гарантовано обміняти товар за умови, що цей товар є у наявності. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право вибрати:
- Придбати якийсь інший товар із наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості
- Повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. І тут розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору. У разі, якщо повернення грошей буде здійснюватися на банківську картку, операція може зайняти до 7 банківських днів.
Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний у магазині «Jeansok магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів»?
- Повернутись до магазину
- Заповнити бланк із зазначенням причин повернення
- Надати копію паспортних даних та дані банківських реквізитів (якщо оплата здійснювалася банківською карткою)
- Отримати повернення коштів або обміняти товар на аналогічний або інший
Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний через інтернет-магазин «Jeansok магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів»?
- Заповнити заяву на повернення, яка буде доступна в Особистому кабінеті
- Надіслати копію паспорта, надати банківські реквізити для перерахування коштів, а саме: назву банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер картки
- Зателефонувати оператору інтернет-магазину «Магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів» та повідомити про повернення
- Запакувати товар та надіслати його разом із пакетом документів через компанію-перевізника: Нова пошта, Укрпошта
- Дочекатися повернення коштів
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
Споживач, купуючи товар, має право розраховувати, що нормальна робота (застосування, використання) товарів має забезпечуватись протягом гарантійного строку, встановленого на такий товар. Якщо протягом цього часу з'ясується, що придбаний товар є неякісним, покупець має право заявити певні вимоги протягом усього гарантійного строку.
У разі виявлення недоліків протягом усього гарантійного строку, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- Пропорційне зменшення ціни
- Безкоштовне усунення недоліків товару в розумний термін
- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару
Звертаємо вашу увагу: згідно із Законом України про захист прав споживачів для сезонних товарів (у тому числі верхній одяг та одяг з натурального хутра) гарантійні строки надаються на один сезон та обчислюються з моменту настання відповідного сезону:
- з 15 березня по 15 травня – для товарів весняного асортименту
- з 15 вересня по 15 листопада – для товарів осіннього асортименту
- з 15 листопада до 15 березня – для товарів зимового асортименту
Правила обчислення гарантійних термінів для сезонних товарів, які мають іншу сезонну класифікацію, встановлюються законодавством. Гарантійний термін припиняється з настанням іншого сезону.
Якщо протягом встановленого гарантійного терміну буде виявлено важливі недоліки, що виникли з вини виробника товару чи продавця, підтверджені при необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, та на підставі обов'язкових для сторін правил має право за своїм вибору вимагати від продавця чи виробника:
- Повернення сплаченої за товар грошової суми
- Заміни товару на такий же товар або на аналогічний із числа наявних у продавця (виробника)
Вимоги споживача, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товару чи його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, який був придбаний в одному з магазинів «Jeansok магазин оригінального одягу із США та Європи та електроінструментів»»?
- Повернутись до магазину
- Заповнити бланк із зазначенням причин повернення
- Дочекатись результатів експертизи
- Надати копію паспортних даних та дані банківських реквізитів (якщо оплата здійснювалася карткою)
- Отримати повернення коштів або обміняти на інше, анологічне
Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний через інтернет-магазин «Jeansok магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів»?
- Заповнити заяву на повернення, яка буде доступна в Особистому кабінеті
- Додати копію паспорта, накладну на відвантаження, надати банківські реквізити для перерахування коштів, а саме: назву банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер картки
- Зателефонувати оператору інтернет-магазину «Магазин оригінального одягу зі США та Європи та електроінструментів» та повідомити про повернення
- Запакувати товар та відправити його разом із пакетом документів через компанію перевізника: Нова пошта, Інтайм, Делівері
- Дочекатися результатів експертизи
- Дочекатися повернення коштів